Bredband
Leverantör är Stockholms Stadsnät. Fiber 200/200 ingår i avgiften och debiteras månadsvis. Önskar medlemmen 1000/1000 tillkommer en kostnad på 99 kr/mån.
Observera att routern till fiber hör till föreningen och kan inte avlägsnas från lägenheten.
Om du har frågor, funderingar eller behöver råd om bredbandet, kontakta Stockholms Stadsnäts kundtjänst på telefon 08-5012 20 10, vardagar 08.00-22.00, helger och helgdagar 10.00-18.00. Du kan också gå in på hemsidan (länk) och chatta med företagets support. Samma öppettider gäller.
Felanmälan, Bredband
Stockholms Stadsnät kundtjänst på telefon 08 – 501 220 10. Öppettider:
- Vardagar 08.00 – 22.00
- Helger och helgdagar 10.00 – 18.00.
Du kan också gå in på hemsidan (länk) och chatta med företagets support. Samma öppettider gäller.
Information om driftstörningar finns här (länk).
TV
Leverantör är Tele 2 (efter att Comhem och Tele2 har gått ihop). Kostnaden ingår i avgiften och debiteras månadsvis. Medlemmen kan välja till flera kanaler genom att skriva ett eget avtal med Tele2.
Felanmälan
Tele 2 kundtjänst på telefon 90 222. Öppettider:
- Vardagar: 08 – 19
- Lördag: 09 – 15
- Söndag: Stängt
- Helgdagar mån-fre: 09 – 15
Du kan också felanmäla via hemsidan (länk).
Information om driftstörningar finns här (länk).